בקורת פנים ומשפט



• מינוי מבקר המועצה, מינוי חובה עפ"י צוו המועצות המקומיות וחוק הביקורת הפנימית 1992.

המבקר פועל מכוח החוק המגדיר את תפקידו, היקף משרתו, מעמדו ונגישותו למסמכים ולמאגרי המידע של המועצה.

המבקר בודק את התנהלות ה של הרשות  בהיבטים של עמידה בהוראות החוק והוראות הנוהל הקבועות והמחייבות עפ"י חוק, 
תוך שמירה על יעילות וחסכון כלכלית ושמירה על אימות מידה ומינהל תקין ללא משוא פנים.

המבקר בוחר נושאי הביקורת, ובהתאם רושם דוח ביקורת וגם מסקנות והמלצות ע"מ לאפשר שיפור התנהלותו 
של אותו נושא.

למבקר תפקיד רגיש- ביקורת בגוף שהוא עובד בו. החוק נתן הגנות שונות למבקר ע"מ לאפשר לו לבצע 
עבודתו בצורה הטובה ביותר .

המבקר עצמאי בהכנת תוכנית העבודה השנתית. עובדי המועצה מונחים לתת לו גישה חופשית למסמכים
 ולמאגרי המידע הממוחשב, הוא רשאי להשתתף בכל ישיבות המועצה והוא בעצמו קובע אופן עבודתו.

• תפקיד המבקר:

* לבדוק את פעולות המועצה אם נעשו כדין ובידי המוסמך לכך, תוך שמירה על טוהר מידות וסדר מינהל תקין 
ועיקרון היעילות והחיסכון.

* לבדוק פעולות עובדי המועצה .

* לבדוק את הנהלת החשבונות במועצה, דרך החזקת כספי המועצה והחזקת רכושה ושמירתו מניחה את הדעת.

* היקף משרת המבקר 50%

* המבקר ממלא תפקיד ממונה על תלונות ופניות הציבור 

* העמדת מידע לציבור 

ימי קבלת קהל:

יום ב' מ 8 בבוקר עד 12 בצהרים

ימי ג' וד' מ 8 בבוקר עד 15 אחר צהרים.

טלפונים: 04-9872488/6166813

למשלוח מכתבים : ת.ד 396   כסרא סמיע 20138




בהתאם ל- "חוק חופש המידע" התשנ"ח 1998 , המועצה המקומית כסרא - סמיע מודיעה בזאת כי הינה מעמידה מידע לציבור במשרדי המועצה.

בהתאם ל- "חוק חופש המידע" התשנ"ח 1998 , המועצה המקומית כסרא - סמיע מודיעה בזאת כי הינה   מעמידה מידע לציבור במשרדי המועצה

ממונה המידע לציבור : מעד'א עבדאללה - מבקר המועצה 
טל' 04-9872420 שלוחה 6 נייד 0523666904

העמדת מידע לציבור ומסירתו כרוכה בתשלום סמלי לקופת הרשות בהתאם לתעריפים הקבועים . 

כל החפץ במידע מתבקש להגיש בקשה בכתב שתכלול פירוט המידע הנדרש לכתובת :

מ.מ. כסרא סמיע - ת"ד 396 - כסרא מיקוד 20138 

בכבוד רב                                                              

הנהלת המועצה                                                           

העמדת מידע לציבור - אגרות 

1. אגרת בקשה לקבלת מידע בסכום של 90 ש"ח .

2. אגרת טיפול - בעת איתור המידע המבוקש , מיונו והטיפול בו , תהיה בסכום של 48 ש"ח לכל שעת עבודה החל מהשעה השלישית .

3. אגרת הפקה - מידע בכתב כל דף / עמוד / צילום או פלט מחשב שהופק 1.22 ש"ח .

4. התחייבות המבקש לשאת בעלות הפקת המידע עד לסכום של 240 ש"ח .

כל הסכומים הנקובים יעודכנו בשיעור השינוי של המדד .
סכומים הנמוכים מ- 10 ש"ח לא יעוגלו .
סכומים גבוהים מ- 10 ש"ח יעוגלו לש"ח השלם הקרוב .

לידיעתכם ..
                                                           
מעד'א עבדאללה                                                           

ממונה העמדת מידע לציבור    

קובץ
דוח הממונה על המידע
דוח פניות ציבור לשנת 2017
דוח סיכום 2017
דוח סיכום 2016
דוח סיכום 2015
דוח סיכום 2014
שתף :